dinsdag 10 juli 2012

zomer tips !

Summerr
Zomer tja wie heeft daar nou geen zin in , warmte , zee , zon , strand !
hier zijn wat tips voor je haar, body , beauty en meerr ..
 
Haar ;

- Je haar kan heel droog raken als je in het gloor zwemt of in zout water.
wat ik altijd doe is ; als ik in de douche ben geweest ( dan heb ik het gewassen met creméspoeling ) smeer ik mijn haar in met een haarsmaskertje en maak dan ook een knotje.
zo verkom je droog dof haar en dat wilt natuurlijk niemand dof en saai haar!

- als je een spay hebt met uv hebt moet je die vooral gebruiken dit beschermd je haar tegen de zon !  bijv.  GUHL vochtbalans

borstel zorgt voor pluizig haar , probeer dus altijd je haar te kamen met een kam ( harde punten )

- fohnen op vakantie , nea doe maar niet , dit laat je haar nog meer uitdrogen.


Beauty ;

- Niet teveel make up, zand wind zonnebrand zorgen toch dat je make up er niet op blijft zitten !

- bronzer kan dan wel want dit geeft nog een beetje een natuurlijke look , als je wat bruiner later in de vakantie hoef je al niet meer zoveel bronzer op te doen !

- koop waterproefmascara , verkom uitlopende panda ogen ;p

- als ik in de douche ben geweest smeer ik mezelf altijd ff lekker in met dove of aftersun ! mmm

- knijp geen puistjes uit op vakantie , vorig jaar zelf meegemaakt , niet doen dus !

- scrubben is goed voor je huid het verwijderd oude huidcellen en zorgt voor een goed bruin kleurtje ! Ik zelf heb Rituals rice scrub , de witte dus ! hier komt nog een review van !


Huid ;

- Blijf insmeren ! als je in het water bent geweest en je komt eruit , smeer jezelf gelijk in !

- wat ik hiervoor als zei , scrub is altijd goed.

- VOETEN goed insmeren

- smeer je goed in met aftersun , dit verkoeld ook xd

- drink veel , dan droog je niet uit !



WAT DOE IK IN MIJN STRANDTAS ?
- natuurlijk een handoek
- zonnebrandcremé
- boekje of tijdschrift
- hoedje of petje
- Water , drink genoeg
- zonnebril !!
- mp 3 of mobiel whatever xd
- spuitbusje met water


Doeidoei veel plezier alvast !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten