woensdag 27 juni 2012

HI x
we leven nog jah hoor xd
Ja we hadden toetsweek dus dat was heel wat leerwerk !
alshet goed is krijg iedereen deze week VAKANTIE  wooww;d eindelijkxd
hopelijk wordt het in NL ook beetje warm :D
Ik ben vandaag met mn school naar Movie World in Duitsland gweest, zelf vond ik het niet zo leuk , mijn mening heé < en die van juul..
maar we hebben de tijd om gekregen  ..;p
Morgen ga ik ff mn raport op halen en dan ff stad in en dan ff naar mn paardje :P
^^ mirthe .
En vrijdag ben ik Jariggg ;d jeah 15 :P ook eindelijk
en dan over 3 weken zitten we in SPAIN:P
jeah


Greetings :PX

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier in spanje hoop dat jullie weer meer gaan posten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry ik bedoel , haha dankjewel ! we gaan zkr nu meer posten ;p

    BeantwoordenVerwijderen